Veelgestelde vragen

Ben je opzoek naar hoe jou bestelling wordt geleverd, waar het vlees vandaan komt of heb je een klacht? Op deze pagina vindt je alle informatie samengevat. Staat jou vraag hier toch niet tussen kan je altijd contact met ons opnemen via: info@excellentmeat.nl of bel/Whatsapp ons via: +31 6 52 63 06 14

Bestellen en bezorgen

Iedere bestelling bij Excellent Meat wordt met veel zorgvuldigheid klaargemaakt en ingepakt. Het vlees wordt geleverd in hoogwaardig geisoleerde dozen met droogijs en/of coolpacks. Dit zorgt ervoor dat jouw bestelling in perfecte staat bezorgd wordt. Wil je meer lezen over verzending klik dan hier.

Leveringen vinden plaats van maandag t/m zaterdag. Tijdens het bestellen kun je aangeven in het opmerkingsveld wanneer wij jouw bestelling moeten bezorgen. Wanneer je het opmerkingsveld leeg laat bezorgen wij jouw pakket zo snel mogelijk.

Bestel je van maandag t/m zaterdag voor 09:30 dan wordt jouw pakket dezelfde dag nog geleverd! Bestellingen na 09:00 worden de volgende dag geleverd. Elke bestelling wordt geleverd tussen 17:30 en 22:30.

 

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een email of SMS met daarin een Track & Trace code. Hiermee kan je jouw bestelling op de voet volgen!

Volg hier jou bestelling

Heb je de Track & Trace code ontvangen en ben je op dat moment toch niet thuis te zijn, kun je dit aangeven en is het mogelijk om op een ander adres te bezorgen. Lukt het niet om bij een ander adres te leveren zal de bezorger proberen bij de buren te bezorgen

Mocht het voorkomen dat de buren ook niet thuis zijn, dan zal het pakket terug naar het depot gaan. De eerst volgende werkdag of zaterdag zal de bezorger het opnieuw proberen.

Pas je besteladres aan

Betalingen

Uiteraard kost het geld om een pakket te versturen, vanaf €100 euro zijn de verzendkosten gratis! 

Verzendkosten in Nederland: €6.95
Verzendkosten in Belgie: €8.95

Nederland: Maandag t/m zaterdag vóór 09:00 besteld is dezelfde dag tussen 17:30 – 22:30 bezorgd.
Nederland: Maandag t/m zaterdag vóór 23:59 besteld is de eerst volgende werkdag en zaterdag tussen 17:30 – 22:30 bezorgd.
Belgie: Maandag t/m zaterdag vóór 23:59 besteld is 1 tot 2 werkdagen tussen 08:00 – 18:00.

Meer informatie over bezorgkosten lees je hier.

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €25,-. Verzendkosten worden niet meegerekend bij het bestelbedrag.

Vlees

Excellent Meat selecteerd alleen de beste stukken vlees. Ons vlees komt daarom van over de hele wereld. Denk bijvoorbeeld aan UruguayArgentiniëBrazilië maar ook IerlandDenemarken en Nieuw-Zeeland.

Ieder stuk vlees bereid je anders. Wij van Excellent Meat hebben voor jou een tabel gemaakt waar je kan zien wat de gewenste kerntemperatuur moet zijn, voor ieder stuk vlees. Benieuwd wat de kerntemperatuur is van jouw stuk vlees? Onder ieder vlees product hebben wij een kopje “Kerntemperatuur“. Als je daar op klikt verschijnt er een tabel precies voor dat stuk vlees!

Ook hebben wij een recepten pagina:
Recepten & Tips

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen kan je bestellen voor jezelf, vrienden of familie. Wij versturen de cadeaubon per post naar je op in een mooie envelop. Wil je het direct naar iemand sturen als cadeau is dat mogelijk. Wanneer je een cadeaubon besteld kan je in het opmerkingsvakje een bericht achterlaten, dit bericht zullen wij meesturen in de envelop.

Cadeaubonnen zijn één jaar na bestelling te verzilveren, uitsluitend op Excellentmeat.nl en niet bij andere verkooppunten.

Klachten

Wanneer je klachten hebt over een besteld product of service van Excellent Meat horen wij dit graag! Wij doen er alles aan om de beste kwaliteit te garanderen. Mocht dit niet het geval zijn kan je ook altijd een bericht sturen via de email: info@excellentmeat.nl of telefonisch contact opnemen +31 6 53 63 06 14.

Wij gaan samen opzoek naar een passende oplossing voor uw klacht. Wij proberen binnen 48 uur te reageren via de email.